Bij Parcel fulfillment zorgen wij ervoor dat uw logistieke stromen volledig worden afgehandeld:
We controleren de ontvangen goederen, tellen ze, verwerken ze in ons voorraadsysteem en slaan ze op.
U betaalt alleen voor de opslag van de goederen (de prijs hangt af van het rek, pallet, oversized of toegewijd).
Voor orderpicking betaalt u een vast bedrag per verzending op het moment van de opdracht.
Opdrachten kunnen handmatig worden gegeven, via Excel-import of automatische koppeling met ERP / webshopsystemen.
Bestellingen worden tot laat verwerkt en direct verstuurd met Parcel.nl, waardoor uw klanten in de Benelux en Duitsland hun bestelling al de volgende dag ontvangen.
Extra diensten zoals herverpakking, complete goederenbegeleiding, cadeauverpakking en speciale levering zijn mogelijk.
Kortom, we zorgen voor een complete en gemakkelijke verwerking van uw goederen; we zorgen voor een perfecte afhandeling van uw logistieke stroom.
Opslagmogelijkheden:
Per rek (€ 9,80 per strekkende meter of € 2,70 per vak per maand)
Geschikt voor kleine artikelen zoals cosmetica, klein gereedschap, textiel en huishoudelijke artikelen
Per pallet (€6,00 per pallet per maand)
Geschikt voor grote artikelen zoals groot gereedschap, stofzuigers, kachels en partijen textiel
Dedicated (€5,00 per m2 per maand)
Hier huurt u een vaste ruimte en kunt deze naar eigen inzicht inrichten en uzelf uw bestellingen gereedmaken.
Voor de verwerking van uw opdrachten rekenen wij € 1,85 per enkele opdracht. Voor elk extra artikel rekenen wij een toeslag van € 0,50.
Bovendien hebben we het voordeel dat we zowel een Nederlandse als Duitse vestiging hebben. U kunt uw goederen afleveren bij beide vestigingen, maar ook pakketten retourneren naar deze locaties. Voor potentiële klanten in Duitsland kan dit een voordeel zijn om juist bij u te kopen.