Bij Parcel fulfillment zorgen wij ervoor dat uw logistieke stromen volledig worden afgehandeld:

  • We controleren de ontvangen goederen, tellen ze, verwerken ze in ons voorraadsysteem en slaan ze op.

  • U betaalt alleen voor de opslag van de goederen (de prijs hangt af van het rek, pallet, oversized of toegewijd).

  • Voor orderpicking betaalt u een vast bedrag per verzending op het moment van de opdracht.

  • Opdrachten kunnen handmatig worden gegeven, via Excel-import of automatische koppeling met ERP / webshopsystemen.

  • Bestellingen worden tot laat verwerkt en direct verstuurd met Parcel.nl, waardoor uw klanten in de Benelux en Duitsland hun bestelling al de volgende dag ontvangen.

  • Extra diensten zoals herverpakking, complete goederenbegeleiding, cadeauverpakking en speciale levering zijn mogelijk.

Kortom, we zorgen voor een complete en gemakkelijke verwerking van uw goederen; we zorgen voor een perfecte afhandeling van uw logistieke stroom.

Opslagmogelijkheden:

  • Per rek (€ 9,80 per strekkende meter of € 2,70 per vak per maand)
    Geschikt voor kleine artikelen zoals cosmetica, klein gereedschap, textiel en huishoudelijke artikelen

  • Per pallet (€6,00 per pallet per maand)
    Geschikt voor grote artikelen zoals groot gereedschap, stofzuigers, kachels en partijen textiel

  • Dedicated (€5,00 per m2 per maand)
    Hier huurt u een vaste ruimte en kunt deze naar eigen inzicht inrichten en uzelf uw bestellingen gereedmaken.

Voor de verwerking van uw opdrachten rekenen wij € 1,85 per enkele opdracht. Voor elk extra artikel rekenen wij een toeslag van € 0,50.

Bovendien hebben we het voordeel dat we zowel een Nederlandse als Duitse vestiging hebben. U kunt uw goederen afleveren bij beide vestigingen, maar ook pakketten retourneren naar deze locaties. Voor potentiële klanten in Duitsland kan dit een voordeel zijn om juist bij u te kopen.